Een passend, persoonlijk logo voor ieder bedrijf

Ieder bedrijf heeft zijn eigen werkzaamheden, ideeën, visie of idealen en door gebruik te maken van mijn diensten kun je deze op een juiste manier naar de buitenwereld en potentiële klanten communiceren. Je wilt dat alles in die communicatie klopt. Wat je uitstraalt naar de buitenwereld, moet de juiste boodschap over brengen. Daarbij wil je uitstralen wie je bent, waar je als bedrijf voor staat en ook wat je doet als bedrijf. Bij voorkeur zijn al deze punten in één oogopslag zichtbaar. Een goed logo kan je hierbij helpen en daar kan ik je weer bij helpen.

Als ik voor je aan de slag mag, dan doe ik dat met veel enthousiasme. Ik vind het belangrijk dat ik weet wie je bent zodat ik mijn werk nog beter kan doen. Door jou en je bedrijf te leren kennen zorg ik ervoor dat ik de producten die ik maak nog beter af kan stemmen en ze hierdoor nog persoonlijker kan maken. Je krijgt een persoonlijk en kwalitatief goed logo dat volledig afgestemd wordt op jouw bedrijf. Het is een logo waar goed over nagedacht is zodat het logo zijn werk goed kan doen. Je krijgt een product waar tijd, aandacht en passie in gestoken is.

Wat kan ik jou en je bedrijf bieden?

Een logo moet bij je bedrijf passen en in de meeste gevallen ook bij jou als persoon. Daarbij bied ik graag mijn diensten aan. Als je een logo gaat maken zijn er ontzettend veel keuzes die je kunt maken en dingen waar je rekening mee kunt houden. Wat wil je uitstralen? Welke kleuren wil je gebruiken? Wat wil je in het logo verwerken? Je zult al merken dat een logo niet zomaar even gemaakt is. Je kunt online in een mum van tijd een logo maken maar hier zitten beperkingen aan en je logo kan nooit helemaal naar wens ontworpen worden. Daarnaast loop je dan altijd het risico dat een ander bedrijf dit ook doet en je uiteindelijk een logo hebt wat lijkt op dat van een ander bedrijf en dus niet uniek bent. Het ontwerpen van een passend en persoonlijk logo is een proces op zich en dat proces kan wel 10 uur duren. 

Mijn ontwerpproces

Dit proces is een belangrijk element in mijn werk omdat dit ervoor zorgt dat alles helemaal naar wens ontworpen kan worden. Dit proces zal uit vier stappen bestaan waarin je bij elke stap betrokken wordt. Omdat een logo persoonlijk moet zijn en bij iemand moet passen starten we met een kennismaking. Deze kennismaking kan op allerlei manieren plaatsvinden: bellen, mailen of zoom. Hierbij wil ik graag weten wie je bent, wat je doet, wat je met je bedrijf wilt uitstralen en wat je mooi vindt met betrekking tot logo’s. Als er tijdens de kennismaking een goed beeld gevormd is, komen we bij de volgende stap en dat is het maken van de schetsen. De schetsen worden digitaal ontworpen op een tekentablet. Je zult dan de schetsen via de mail ontvangen en dan kun je maximaal vier concepten kiezen die je mooi of passend vindt. Aan de hand van jouw keuzes worden deze logo’s verder uitgewerkt en deze kunnen aangepast worden totdat je helemaal tevreden bent. Als de logo’s dan aan alle wensen voldoen, zul je deze via de mail ontvangen. Je ontvangt dan niet alleen een logo, maar ook het lettertype, de kleurstelling en het logo in verschillende versies, bijvoorbeeld in zwart-wit.

Meer dan een logo

Het ontwerpen van een logo is niet het enige wat ik aan kan bieden. Ik heb daarnaast verschillende andere dingen die ik aan kan bieden. Je kunt bij mij ook terecht voor een website en grafische vormgeving van de verschillende online en offline uitingen die je voor je bedrijf wilt gaan gebruiken. Ook voor al deze producten geldt dat zaken zoals kleurgebruik en lettertypen belangrijk zijn en je hierin keuzes moet maken. Daarnaast zijn er ook per product specifieke keuzes die gemaakt moeten worden. Ook voor deze producten geldt, dat ik je overal in zal adviseren en informeren. Ik vind het belangrijk dat alle producten die ik lever bij het bedrijf maar ook bij de persoon achter het bedrijf passen. Mijn producten krijgen alle tijd, aandacht en liefde die nodig is.

Huisstijlgids: alles vastgelegd voor de toekomst

Als je ervoor hebt gekozen om naast een logo ook een huisstijl af te nemen dan krijg je ook nog een gratis mini huisstijlgids. Een mini huisstijlgids is een gids waarin alle informatie met betrekking tot de huisstijl is weergegeven. Hiermee kan de huisstijl altijd consistent toegepast worden en is er altijd een houvast waarop teruggevallen kan worden bij onduidelijkheden. In een mini huisstijlgids wordt doorgaans wat informatie over het betreffende bedrijf gegeven. Daarna worden alle elementen van de huisstijl weergegeven: de logo’s, het kleurgebruik, de typografie, stijlelementen, fotografie en huisstijldragers.

Hoe kan ik helpen?

Is je interesse gewekt en wil je meer weten over de producten die ik aan kan bieden? Dan verwijs ik je graag door naar één van de pagina’s waarop ik mijn specifieke producten uitgebreider toelicht. Zo weet je van tevoren wat je kunt verwachten en zijn er wellicht al punten waar je over na zou kunnen denken. Ik hoor graag wat je ideeën zijn en ga hier graag mee aan de slag.

Heb je nog geen idee, dan is dat geen probleem. Dan komen we daar samen zeker uit. Neem de informatie op je gemak door en je bent altijd meer dan welkom om contact met me op te nemen voor vragen of meer informatie. Heb je een specifiek verzoek of kun je op niet vinden waar je naar op zoek bent? Ook dan mag je altijd contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.